Korte Update - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Sam Timmermans - WaarBenJij.nu Korte Update - Reisverslag uit Sabie, Zuid-Afrika van Sam Timmermans - WaarBenJij.nu

Korte Update

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam

15 December 2006 | Zuid-Afrika, Sabie

Hier een korte Update:

Na Lesotho zijn we doorgereden naar Noord Drakensberg waar we twee dagen hebben gehiked. We zijn naar de top van het beroemde Amphitheatre gelopen op 3100 meter hoogte met een schitterend uitzicht op KwaZulu Natal, de Free State en de bergen van Lesotho. De tocht was relatief goed te doen maar duurde in totaal wel 9 uur, mede door de lange busrit om er te komen...

De avond voordat we weggingen hebben kunnen genieten van een vuurwerk show van moeder natuur. Een 4 uur durende onweershow met onweer zo intens en met zoveel kracht dat je er stil van werd.

Ik heb niet veel tijd meer, dit is waarschijnlijk het laatste bericht voor dat ik weer in Nederland ben. Dan zie en spreek ik jullie daar weer over mijn belevenissen.

Geniet van de foto's

Sam

• 16 December 2006 - 12:07

Roos:

Geweldige foto's weer.
    Ik zie je volgende week, broer!